Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zastoupení průmyslových odvětví mezi sponzory českého profesionálního sportu
Pokorný, Dominik ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Zastoupení průmyslových odvětví mezi sponzory českého profesionálního sportu Cíle: Hlavním záměrem bakalářské práce je zmapovat, v jakých průmyslových odvětvích podnikají sponzorské společnosti českého profesionálního sportu. Součástí práce je rovněž vzájemná komparace výsledných statistik veškerých zahrnutých sportů. Metody: Analýza veřejně dostupných virtuálních dat, postupně nasbíraných na oficiálních webových stránkách sportovních subjektů, které byly do práce zahrnuty. Kompletní proces analýzy byl realizován v programu Microsoft Excel, kde byly rovněž sestrojeny a adekvátním způsobem uspořádány výsledné statistiky. Výsledky: Prostřednictvím analýzy virtuálních dat byly zhotoveny statistiky, které společně představují zastoupení definovaných průmyslových odvětví v českém profesionálním sportu. Výsledná data jsou podrobně rozdělena dle jednotlivých sportů a stanovených typů sponzoringu, čímž je umožněna libovolná vzájemná komparace mezi těmito kategoriemi. Práce také obsahuje souhrnné statistiky sjednocující všechny zahrnuté sportovní subjekty. Zveřejněné výsledky mohou posloužit jako podklad pro tvorbu reportů a odborných publikací zabývajících se sportovním sponzoringem nebo pro realizaci dalších, podrobnějších, výzkumů podobného charakteru. Klíčová slova: sponzoring, průmyslová...
Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice
Pelikán, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Návrh reklamní koncepce haly TJ Sokol Praha Vršovice Cíle: Hlavním cílem bylo získání informací o využívání reklamních ploch v halách v nejvyšších házenká ských sout žích v eské republice a sestavení reklamní koncepce haly TJ Sokola Praha Vršovice na základ zjišt ných dat. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního i kvalitativního výzkumu, konkrétn pozorování, analýza dokument a rozhovor. Výsledky: Výsledky opakovaného výzkumu ukázaly posun ve využívání reklamních ploch v házenká ských halách. Získaná data byla porovnána s možnostmi vybrané haly. Výstupem byl návrh reklamní koncepce odpovídající možnostem haly a finan ním možnostem oddílu. Klí ová slova: házená, sportovní hala, reklama, sportovní reklama, reklamní koncepce,

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.